هتل های 5 ستاره کیش
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سورینت مریم کیش

 هتل سورینت مریم هتلی زیبا با نمایی متاثر از سبک معماری اروپایی (باروک) در چهار طبقه متشکل از 56 اتاق و سوئیت بنا شده است . فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی ، تالار شهر،مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید ، پردیس 1 و 2 ، مرکز تجاری ،هایپر مارکت و... این امکان را به مسافران تور کیش می دهد تا در صورت تمایل مسیرها را در فصول مناسب پیاده طی کنید و از هوای مطبوع جزیره بهره مند شوید.  تا خدمات شایسته تری را به مسافران تور کیش عرضه کند.

امکانات  هتل سورینت مریم کیش:

هتل سورینت مریم جزو معدود هتل هایی است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) برای خدمت رسانی به میهمانان استفاده می کند . با تجهیز هتل به سیستم هوشمند ، وسایل الکترونیکی هر اتاق مانند روشنایی ، تهویه مطبوع ، سرمایش و گرمایش و ... همزمان با ورود مسافر به صورت خودکار فعال می شوند . امکانات این سیستم مدرن شرایط مناسب تری برای تامین آسایش و آرامش میهمانان تور کیش فراهم میکند.

یکی دیگر از خدمات هتل سورینت مریم امکان استفاده از تلوزیون اینترنتی ( IPTV) است. این سیستم علاوه بر پخش شبکه های تلویزیونی دارای آرشیو دیداری شنیداری ، مشاهده صورتحساب ، دسترسی به اینترنت، اطلاعات مراکز گردشگری ، اعلام اوقات شرعی و وضعیت آب و هوا می باشد.
با اقامت در هر یک از 56 اتاق هتل سورینت مریم ، میتوانید از روم سرویس ، رستوران ،اینترنت بی سیم پر سرعت ، صندوق امانات، مینی بار و تشریفات فرودگاهی (رفت و برگشت) استفاده کنید.

 کافی لانژ هتل

کافی لانژهتل سورینت مریم 24 ساعته با طنین دلنواز پیانو پذیرای مهمانان گرامی است. انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، با بهترین کیفیت سرو می گردد. کافی لانژهتل سورینت مریم محیط آرام و دلپذیری را برای شما مسافران تور کیش  فراهم می کند.

 

هتل مارینا پارک کیش

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که اولین و بی نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است. این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز، نظر هر بیننده ای را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را وسوسه انگیز می نماید. معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متجلی می‌سازد و مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل مارینا پارک کیش:

هتل مارینا پارک کیش دارای 160 اتاق در انواع اتاقهای استاندارد, دولوکس, سوئیت, رویال میباشد که هر کدام  با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان تور کیش خود ارائه می کند
امکانات داخل اتاق شامل يخچال به همراه ميني بار، چاي ساز به همراه چاي ،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي،ميز کار،مبل،چراغ مطالعه،بالکن و ... می باشد.

هتل مارینا پارک کیش دارای استخر های آب شیرین متعدد، ساحل ماسه ای، مارینای تفریحی اختصاصی، پارک بازی، سالن ماساژ تایلندی، اسکله اختصاصی با قایق، مرکز غواصی، دوچرخه سواری، رستوران اختصاصی بام مارینا و ... می باشد. قابل ذکر است این هتل دارای بیش از 750 متر نوار ساحلی اختصاصی است 
ماساژورهای تایلندی هم در هتل مارینا کیش مستقر هستند تا در صورت تمایل شما، از بین مدل های مختلف ماساژ تایلندی، لحظات آرامش بخشی را برای شما فراهم کنند.
اتومبیل های روز دنیا از دیگر امکانات هتل مارینا پارک کیش در بخش رنت کار است که می توانید با اجاره یکی از این اتومبیل ها، در جاده های زیبای اطراف جزیره کیش رانندگی کنید.مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند  شوند.

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

 تور کیش خرداد 95

تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: